Brev:
Hvornår skemad?
16. juli 2008
Alder:
3 mdr.
Hvornår skemad?
Hej igen Helen.
Jeg fik ikke spurgt dig om hvornår jeg kan begynde at give min søn skemad? Han er jo født 36 + 3 - skal jeg korrigere eller må han få når han er 4 måneder?
Kan vi give gul allomin i flasken om aftenen for at få ham til at sove hele natten?
Og hvornår kan vi give ham majsvælling?
Hvis min søn ikke har afføring hver dag, når han er på mme, skal vi så give ham grøn allomin?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
mor til 3 måneder gammel baby :-)